úterý 24. listopadu 2015

B,F,L, M, P, S, V, Z.......

.....BFL je zkratka ovčího plemene, 
blue faced lister,
jsou to tyhle krasavice, 
které jsme si jeli s mužíčkem prohlédnout v říjnu až do Skotska...


....jako největší svátost jsem si domů přivezla jedno celé rouno...


...lokýnky, vlna dlouhá, 
velká jemnost, cítila jsem příslib něčeho mimořádného,
,
cha příslib a současně výzva....tak se ukaž,
začalo to při praní, 
vlna je tak jemná,
že se při praní snadno zaplstí 
a současně tak špinavá, že je potřeba ji opravdu pořádně vyprat...

No, trochu jsem ji zaplstila...
až pak jsem začala na internetu bádat,
jak to s tímto BFL rounem vlastně je....

Oslovila jsem paní Ivu...(Tvořím z vlny)
a ta mi vlnu takhle pěkně nabarvila 
a navrch mi zkušeně poradila,
co a jak s lokýnkami.


A tak tu sedím,
rozčechrávám rukama každý pramínek 
(modrou už mám hotovou,
jedu ve vínové). 
Moc mě to nebavilo, ale přicházím tomu na chuť.
Pak to umělecky spřádám....to mě baví moc, je to pořádná divočina.


A vzniká tahle jednonitka,
která je místy dost překroucená,
(to měli i v tom návodném videu)
a já mám zase hlavu v dlaních,
co budu s "tímhle" dělat ??? vždyť se z toho nedá plést..
nebo dá???


A tak studuju dál rady ohledně jednonitky,
abych se nakonec rozhodla,
že se bude skát a to s alpakou,
které mám naštěstí ještě dost.

A co z toho bude?
Svetr pro mě s názvem befeleme pes se veze :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat