neděle 10. ledna 2016

My tří královééé, jdéééme k vám...

Na tři krále, o krok dále...
Je to jen o trošku víc světla,
i tak zbývá ještě dost tmy a zimy,
podle lidových pranostik,
začíná opět období přástek.



Když má člověk štěstí, že je pozvaný do kruhu "Žen",
které pracují s tím úžasným materiálem, jakým vlna je,
má kde zanechat ratolesti,
prokouše se sněhem, mlhou a ledovicí,
může za odměnu strávit moc krásných několik hodin.


Obklopen barvami, tichou prací,
rozhovory, úvahami,
společným zpěvem,
výborným jídlem.


...vznikající krásou...




Doplete si rukávy od svetru,
aby se pak v mlze a ledovici doklouzal k domovu,
protože parta hic je ráno na značkách....


Tak zase za rok...




PS:

Na přání pohledy z blízka...










3 komentáře:

  1. krásní tři králové!
    jo, to oni umí, ráno všichni hezky nastoupit, viď :)
    svetr je super, vyfotíš ho ještě trochu víc zblízka? to sis na něj i předla?
    já mám jeden dokončený, ale ještě jsem ho nedokázala hezky vyfotit, tak jsem ho ani na blog nedala.

    OdpovědětVymazat
  2. ano, to jsem předla, čekám na konstalaci, až ho líp vyfotíme i z blízka....a na tvůj se taky těším.

    OdpovědětVymazat