neděle 20. září 2015

Mladá, mladší, nejmladší...

...najednou to přišlo,
mami, naučíš mě příst na vřetánku?



... netvrdím, že se to naučily,
ale zkusit si to zkusily,


ta malá to zatím nasává...



..mé srdce plesá...


...zkouším fotit svoje letošní letní předení,
nemám lepší přístroj, tak ty barvy nejsou nic moc,
ani detaily...

...zrovinka jako u rozbalování balíčku od Vlněných sester...


...šup s tím na peřinu,
anebo nejlíp hned na jehlice.

6 komentářů:

  1. malá pěkně nasává :-)
    no a ty barvy, to je nádhera upředená, nádhera! opravdu jak od Vlněných sester, ono to není od nich?
    a ten způsob navíjení, to vypadá moc dobře, jak se to dělá? pokud to není tajné.
    je to vše krásná úroda. jak se ty holčičky krásně urodily, ta vlna předená, hromada pilné práce. a i ta peřina kytičková se mi moc líbí.
    Soni, ať ti to dál krásně vlní a doma droboť hezky roste.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky jste všechny moooc šikovné !

    OdpovědětVymazat
  3. Holky jste všechny moooc šikovné !

    OdpovědětVymazat
  4. Calenndulo, ta poslední fotka JSOU vlny od Vlněných sester,
    vtip měl být v tom, že mám stejnou peřinu jako ony na e-shopu.
    Jinak navíjím na ruličku od toaleťáku, a pak to z nich seskám, namotávám zase na toaleťák a až je hotovo, dám to dolů....
    Viděla jsem to někde na Pinterestu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, tak to jo :)
      jsem se pobavila.
      ale já vůbec nepochybuju, že bys to taky uměla, ty barvy a i to navíjení!
      jojo, peřina je pěkná. :)

      Vymazat
  5. Soni, holčičky jsou šikovné!!! U nás se už taky muselo vyzkoušet vřetánko i kolovrat. Starší dcera je spíš taková vědátorka, která si asi nejspíš nikdy nepřišije sama ani knoflík, ale ta mladší je šikovná ,,,, možná, že v ní budu mít následovnici. A mě tohle vaše společné tvoření připomnělo časy, kdy jsem sedávala s mamkou a učila jsem se plést ..... Přeji vám krásný společně strávený čas♥

    OdpovědětVymazat