neděle 13. září 2015

Hodová neděle

Hodová neděle se může hodit k ledasčemu,
když se povede světlo, jako včera,
tak i k focení toho, co je hotové.
Mužíček jezdí po vesnici s koněma a vozí muzikanty
tak si tu s maminkou užíváme klidné ráno.



Dokončila jsem šátek pletený s vlněnými sestrami,
Materiál jsem získala u paní Ivy,

česanec měl úžasnou barvu a název Veselice,
hlavně byl z ovcí BFL, o které se hodně zajímám,
chtěla jsem si to vyzkoušet.
Předla jsem na vřetánku
a bylo to prima letní předení.
Bylo mi líto sešmodrchat barvy dohromady 
a tak jsem si trochu pohrála při skaní,
jako druhou nitku jsem si přidala šedivé romney,
celou dobu předení i pletení jsem si to barevné mámení moc užívala.
Myslím, že kamarádství se šedivou udělalo barvám moc dobře,
mají možnost vyniknout.


Zprvu jsem netušila, k čemu ten materiál použiju,
ale když jsem zabrousila k Vlněným sestrám,
bylo rozhodnuto.

Zapnu zase na chvíli hlavu a zapletu si lístečky...

S výsledkem jsem moc spokojená,
dokonce barevně ladí s filcovaným kabátkem,

jehož čas pomalu nastává.


Taky cardigan z Dropsu se dočkal knoflíků
a jen co lehce prodloužím rukávy,
(tentokrát to nějak nevyšlo)
nebude mít ranní chládek šanci,
ani večerní a odpolední...

S přízí Drops Alpaka se krásně plete,
šlo mi to neuvěřitelně rychle
a na tento střih už jsem se moc dlouho těšila,
pěkně v jednom kuse, 
skoro žádné sešívání...
Nakonec jsem se rozhodla pro kontrastní červené knoflíky,
ať je paráda.



Hezký podzim.



5 komentářů:

  1. SUPER NADHERNE SAL A VESTA MOC MNJ LIBI ZDRAVIM KARIN

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá práce. Taky motám na vřetánku česanec ze stejného obchůdku, ale ještě nemám domotáno :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to těžké se udržet a u Ivy nenakupovat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Srdečně Vás zdravím, můžete mi prosím poskytnout návod k upletené tohoto šátku ? Hledám něco podobného a stále nenacházím. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lenko, návod je od Vlněných sester----KAL
    http://vlnenesestry.blogspot.cz/2015/08/kal-ii-aneb-pojdme-plest-spolu.html

    OdpovědětVymazat