čtvrtek 15. února 2018

S lamama

... u nás na Moravě říkáme některé věci po našem,
takže proto s lamama....
se kamarádím ráda, 
hraju si s jejich velejemnou vlnou,
která je v každé fázi práce opravdu příjemná na omak...
stále ještě není zpracovaná moje první várka, 
kterou jsem dostala z Olomoucké ZOO...
Ale okolnosti se hezky sešly a jely jsme s dcerkou navštívit "ty naše" lamy.
A jak jinak než ve svetru z jejich srsti, 
taky čepici jsem umotala z alpaky 
a o šále už se tu taky psalo,
to bylo moje tkaní....




Lamy na to nic, věnovaly se za plotem dál senu, 
odpustím jim, už jenom pro tu jejich úžasně hebkou srst.

Den to byl podařený, milovaný....


Aby toho nebylo málo, můj poslední úlovek v second handu,
je příze z alpaky (78%)
takže neváhám a vesele pletu nový Find your fade od Andrey Mowry....
je tak nadýchaný...váží nic....a hřeje....




Žádné komentáře:

Okomentovat