neděle 3. května 2015

Fialka

Je to příjemný pocit, mít hotovo. 
Ukončila jsem dva projekty skoro současně.

Chtěla jsem si vyzkoušet předení z koupeného barveného "copu".



Práci jsem si užila moc,
barvy se mi líbily,
nejvíc se mi líbila fáze,
jednonitka na vřetánku,
když přecházely jednotlivé barvy do sebe,
slévaly se a současně se doplňovaly.


Barvy opravdu moc povedené
a bonus navrch,
nevím, jak je to možné,
ale celý balíček neuvěřitelně krásně voněl...
bohužel vůně už vyprchala...

Po dlouhé době jsem vyrobila něco pro sebe,
i když na focení, jsem si půjčila modelku...




6 komentářů:

  1. Neuvěřitelné, jak ti malá modelka roste. Za chvíli ti poleze do šatníku a bude brát věci.

    OdpovědětVymazat
  2. To jo, občas už si zkouší dát ponožku na hlavu Vladi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ...as time goes by, the little one is already grown!
    Have a good time, Birgit

    OdpovědětVymazat
  4. Šátek super a malá prdulka je úžasná a opravdu roste jako z vody.

    OdpovědětVymazat
  5. Soni parádní pletení a malá je fakt boží :), na Zlobiici byla kouzelná, je to krásná a moc povedená holčička!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat