sobota 28. února 2015

dvě sestry

žily byly dvě sestry,
jedna bílá, druhá černá,
jinak obě ze stejného těsta....stále z lamy....



upleteno pro tu menší, ta starší si vyptala,
uvidíme, co na to ta prostřední......

v mezičase na zkoušku nějaké plstění...


podložky pod horké hrnce v kuchyni,
příležitostné dárečky,
merino obšívané alpakou


pletení se u nás daří,
jehlice se kmitají dokonce i na kurzu pečení kváskového chleba
u mě v kuchyni, 




(potěšilo mě, že se jehlice objevily v rukách spontánně, bez domluvy)
co nakonec vzniklo, nevím, ale chleba od Lenky byl famozní....
ještě jednou díky za tipy a triky k tak podstatné záložitosti,
jakou je pečení chleba
 ke které se vrací hodně lidí....

4 komentáře:

  1. To je krásné! Dýchla na mě pohoda, jakou si pamatuji z dob, kdy jsem byla malá. Sešly se sousedky na drb, vždycky měly něco v ruce, zahálet bylo ostuda. A ach, kdybych tak mohla ochutnat ten chléb. Slyším na něj chválu odevšad, ale ještě jsem nenašla odvahu a dostatek odhodlání ho taky zkusit. Čepky chválím, budou hřejivou ozdobou jakékoliv hlavinky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, i já jsem byla překvapená, kolik se nás sešlo, kuchyně málem nestačila.... chleba je dokonalý, vřele doporučuju, přestat se toho bát a začít, existuje i kvásková mapa, spoustastránek----pečempecen atd....stojí to za tu námahu....a v mezičase, pletení atd...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sono ten chleba vypada moc chutne ,muselo to byt prima takhle se sejit .Tve vlneni take nezahaly ,holky maji teple cepky a podlozky jsou taky hezke.Ja jsem dnes take pekla chleba ale ne kvaskovy.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, Soni, to musel být úžasný den .... pečení chleba spojené s pletením .... úžasné. Taky jsem už několikrát pekla kváskový chléb a vždycky se po něm jen zaprášilo :-D. Lamí čepičky jsou suprové a budou krásně hřát a i podložky jsou moc povedené.

    OdpovědětVymazat