pátek 7. listopadu 2014

Zima se blíží

...tak je třeba se vybavit,
Katarina uspořádala kurz plstění, 
tentokrát v Otinovsi u Jiřinky,
plstily se rukavice,
dopadlo to moc pěkně 
a hlavně jsme si to všechny
opět moc užily,
jely nám ruce i pusy.




(počáteční vrstvení vlny mi dalo nečekaně trochu zabrat)

výsledek je ale naštěstí veselý,
jsem zvědavá, co na ně bude zítřejší oslavenkyně říkat...
 

a doma se vesele pokračuje....


 tedy, když dětičky včas usnou....
aneb jedny pro Laskominku.

5 komentářů:

  1. Jééé, ty jsou krásné! Moc dobře vím, co to dá práce, ale když pusy jedou, tak to i nějak líp jde od ruky. Oboje jsou pěkné, ale za srdíčko mě chytly víc ty druhé, přírodně zbarvené (jak jinak viď :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke a i rukam v nich bude urcite pekne teplo.

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, ty palčáky jsou nádherné!!! Já už mám na ně nachystanou šablonu asi 2 roky :-D a ještě jsem nebyla schopná se do nich pustit.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, to se musíš nakopnout na kurzu...třeba tu http://www.raduha.eu/, to je moje učitelka....je radost se od ní něco učit. je perfektní a perfekcionistka (narozdíl ode mě :-)

    OdpovědětVymazat