pondělí 16. června 2014

předení naostro

Dostala jsem krásně čistou a dlouhou vlnu,
opravdu jsem vybrala jen pár stébel a jinak je čistá,
bez kousíčků, bez trávy, bobků....
Je trochu ostřejší, hrubší ne úplně jemná, ale přesto neškrábe...
A protože jsem to vyzkoušela už vloni a moc se mi to líbilo,
předu ji takhle naostro,
chce to jen zástěru mýt si ruce, za odměnu jsou pěkně namazané.
Po vyprání mě čekalo překvapení, vlna je sněhobílá,
no jo, ale má to být svetr pro mého milého muže....a ten jaksi úplně čistý nevydrží,
vrhla jsem se tedy souběžně na barvení,
a tady 

Protože miminko si dává na čas,
mám už docela velkou hromádku
i s barvami jsem spokojená,
po heslem, cokoliv je lepší, než ta bílá...




bílá je jen vypraná,
zelená jsou kopřivy,
fialová ibiškový čaj, 
žlutohnědá ořechové listí mořené rebarborou
a tmavší hnědá ořechové listí mořené kamencem...

3 komentáře:

  1. Paráda!!! Ta bílá je fakt překrásná. Je to velké štěstí získat čisté rouno. Bylo by mi líto ji barvit, ale zase na druhou stanu - barvení je taky dobrodružné. Líbí se mi ta ibišková, je zvláštní. Bohužel ta moje ibišková nevydržela nápor slunečních paprsků (měla jsem ji v boxu u okna) a je znovu bílá. I to se může stát.

    Nevím, jestli jsme si tykaly nebo vykaly, snad nebudu neslušná, když budu tykat. Nechtěla bys, Soňo nasdílet tyhle svoje články v komunitě Vlnění? Přečte si je zase o trochu víc lidí a určitě stojí za to. Kloboučky pro děti jsou perfektní, i to co jsi upletla, tak proč se nepochlubit? Stačí ve službě blogger u příspěvku nastavit kartu sdílet na Vlnění a zařadit článek do kategorie.

    Jinak jsem, doufám, dobře pochopila, že je na cestě miminko, tak přeju hodně štěstí!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vlaďko, určitě jsme si tykaly,
    děkuji za reakci,
    mě se ta bílá taky moc líbí, asi hřeším na to, že jí mám docela dost a
    pak ta praktická stránka věci.
    pokud jde o vlnění, určitě se tam pokusím prokousat,
    jen je to blogování a gmail pro mě dost nový, tak se to učím ovládat
    a ne vždy se mi daří.
    Každopádně díky za rady a za velkou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  3. Láska Sona,
    vlna vypadá velmi hezky, zejména fialová ibišek čaj!
    Jsem odpověděl na vaši otázku, protože obrázky z plotu. Pokud si přesto chcete zobrazit konkrétní podrobnosti blíže k tomu říct, mě zase skromný, pak jsem ti poslat to chtěl mít fotku.
    S přáním všeho nejlepšího a vše nejlepší,
    Birgit

    OdpovědětVymazat