pátek 14. března 2014

Hedvábí

Odhodlala jsem se a vkročila jsem na půdu exkluzivních  česanců,
po vlastnoručně praných a česaných různých ovcích z blízkého či vzdáleného okolí přišlo merino s hedvábím od paní Linhartové z Dalinu....www.dalin.cz




Vlasy jako hedvábí, hedvábný dotek.... reklamy kolem nás jsou plné těchto pojmů, ale upřímně, kdo držel osobně v ruce tu jemnou věc, měkkou a pevnou úžasně chumlací a teplou hromádku. Na sluníčku se krásně leskne, trochu mě trápí, protože klouže v ruce, chce se mi příst úplně tenkou nitku, ale ta se mi trhá....no, výzva.

2 komentáře:

  1. Jojo, kvalita vždycky hodně láká. Česanec vypadá krásně. Bude z něj něco konkrétního, nebo se teprve uvidí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. česanec vypadá krásně, ale hrozně se u toho vztekám, protože se to holt přede jinak než merina a jiné, co jsem dělala doteď....
      koupila jsem to pro Evu (moji tchyňku), myslela jsem na šál, ale ona si přeje tričko...tak uvidíme...

      Vymazat